Constructorul este Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade
Lotul II are 19 km și se află între DN1 (Corbeanca) și DN2(Afumați). Vor fi construite două noduri rutiere și zece poduri și pasaje
A fost semnat contractul pentru Lotul II al Autostrăzii de Centură București Nord. Pentru Lotul II al A0 Nord au fost depuse inițial 11 oferte: două de către constructori din România, trei din Turcia, doi din Grecia, două firme din China, una din Austria și una din Italia. A fost desemnat câștigătorul, respectiv Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade. S-au făcut contestații la CNSC, care au fost respinse, iar recent și Curtea de Apel București a respins contestațiile, astfel că reprezentanții CNAIR au putut semna, la 12 mai 2021, contractul cu asocierea de firme românești care a câștigat licitația, anunță Irinel Scrioșteanu, secretar de Stat în cadrul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.
Lotul II are 19 km și se află între DN1 (Corbeanca) și DN2(Afumați). Vor fi construite două noduri rutiere și zece poduri și pasaje.
Contractul are o valoare de 831,9 milioane lei fără TVA, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene nerambursabile, alocate în cadrul POIM 2014-2020 și de la bugetul de stat. Durata contractului: 12 luni pentru proiectare, 22 de luni pentru execuție.
Autostrada de Centură București A0 va avea o lungime totală de 101 km și este parte a unui uriaș proiect european de infrastructură rutieră numit Coridorul 4 pan-european, care traversează România de la Vest la Est, pe direcția Nădlac – Arad – Timișoara – Lugoj – Deva – Sibiu – Pitești – București – Constanța.
Așa cum am promis, în maximum doi ani (2022) vom finaliza cele cinci pasaje pe actuala Centură a Bucureștiului, respectiv Mogoșoaia, Berceni, Cernica, Domnești și Popești-Leordeni (Olteniței) și, în maximum trei ani (2023), cele trei loturi de pe A0 Sud, adică 52 de km din Autostrada Bucureștiului, A0 Sud, amintește Scrioșteanu. – VLAD CRISTEA