Până la finele anului, documentele vor circula în format electronic, va fi introdusă și semnătura electronică și, printr-o aplicație care este deja în probe, cu un sigur click vom ști exact în ce stadiu sunt proiectele administrației județene.
Consiliul Județean Ilfov va fi înscris luna aceasta pe ghișeul.ro, pentru ca plata taxelor să se poată face pe calculator. În scurt timp va fi funcțional și un nou website, unde se vor putea depune și sesizările, cererile de eliberare acte și unde oamenii vor putea afla mai multe despre activitatea instituției și despre județul Ilfov.
Marian Petrache, președintele Consiliului Județean Ilfov: ”Fără digitalizare nu se poate. Și pentru că știți că birocrația ne mănâncă mult timp, noi am început eliminarea hârtiilor din Consiliu și managementul documentelor on-line, de anul trecut. Așa că luna asta intrăm pe ghișeul.ro, ca oamenii să nu mai piardă timpul la ghișeul.geam, semnăm electronic și până la sfârșitul anului toate operațiunile Consiliului vor fi digitale, pentru transparență totală”.
Remus Trandafir, director Direcția de Management Programe de Dezvoltare din cadrul Consiliului Județean Ilfov: ”Digitalizarea administrației publice înseamnă eficiență crescută, în beneficiul oamenilor. Oamenii vor fi scutiți de drumuri până la consiliu – pentru documentația care poate fi depusă online – și vor câștiga timp, pentru că răspunsul la solicitări va veni mai repede. Să nu uităm și de beneficiile ecologice: vom reduce foarte mult utilizarea hârtiei”.