ANAF poate să emită în format electronic o serie întreagă de documente, precum invitația, minuta întâlnirii, procesul verbal sau chiar raportul de verificare în ceea ce privește persoanele fizice care sunt controlate. Un ordin în acest sens a fost publicat în Monitorul oficial.
Actul normativ dă posibilitatea emiterii în formă electronică şi comunicării prin mijloace de transmitere la distanţă a următoarelor formulare utilizate în activitatea de verificare a situaţiei fiscale personale: aviz de verificare, minuta întâlnirii, notă explicativă, proces-verbal, invitaţie, decizie de suspendare a verificării situaţiei fiscale personale, raport de verificare fiscală, decizie de încetare a procedurii de verificare a situaţiei fiscale personale, decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar în cadrul verificării situaţiei fiscale personale, decizie de reverificare, dispoziţie privind măsurile stabilite în cadrul procedurii de verificare a situaţiei fiscale personale şi înştiinţare pentru discuţia finală.
Reamintim că de la 1 iulie ANAF a pornit controale masive la persoane fizice.