Home Info Local Hubert Thuma, noul președinte al CJ Ilfov: ”Ilfovul nu este doar zona...

Hubert Thuma, noul președinte al CJ Ilfov: ”Ilfovul nu este doar zona de lângă București”

SHARE

La o lună de la alegerile locale, 29 din cei 32 de consilieri județeni ai județului Ilfov au depus jurământul de învestire și au constituit noul Consiliu Județean pentru următorii patru ani. După constituirea noului Consiliu, a depus jurământul și noul președinte, Hubert Petru Ștefan Thuma. Ședința de constituire a fost deschisă de prefectul Daniel Zamfir, care a verificat validarea mandatelor obținute, iar ședința propriu-zisă, care a avut loc cu respectarea măsurilor dispuse de autorități pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus, a fost condusă de decanul de vârstă al consilierilor, Ștefan Dorr.

La eveniment au participat, în calitate de invitați prim-ministrul Guvernului României, Ludovic Orban, senatorul Nicoleta Pauliuc, eurodeputatul Dan Motreanu, secretarul de Stat în Ministerul Transporturilor Irinel Scrioșteanu, o parte dintre primarii liberali din județ și președintele Consiliului Județean din perioada 2008-2012, Cristache Rădulescu.

După ce a depus jurământul, președintele CJ Ilfov, Hubert Petru Ștefan Thuma, a declarat: ”Sunt recunoscător și onorat de încrederea pe care ilfovenii mi-au acordat-o, aceea de a fi președintele CJ Ilfov. Ilfovul nu este doar zona de lângă București, ci are o identitate din ce în ce mai bine conturată, cu un potențial imens și resurse multiple de dezvoltare. Dar cea mai de preț resursă este cea umană – oamenii. Îmi doresc să fie ascultați protejați, sprijiniți. Vreau să-i asigur că vom fi Consiliul Județean al tuturor ilfovenilor, nu doar o instituție publică abstractă. Consiliul Județean al tuturor ilfovenilor este angajamentul pe care mi-l iau în fața Dvs. și cu care pornesc pe acest drum. Județul Ilfov are pentru prima oară șansa reală să se dezvolte armonios, cu o colaborare între cetățeni, primari, primării, Consiliu Județean și Guvernul României. Va fi un efort colectiv de a finaliza proiecte deja începute, de a demara proiecte noi, dar prioritatea zero va fi atragerea de fonduri. Să ai răspunderea unui județ cum este Ilfovul nu este puțin lucru, dar îmi doresc ca la finalul celor patru ani de mandat fiecare locuitor al județului nostru să perceapă o îmbunătățire semnificativă a calității vieții. Vă mulțumesc frumos”.

Prim-ministrul Ludovic Orban: ”În continuarea parteneriatului dintre Guvern și Consiliul Județean Ilfov aș mai adăuga și Primăria Capitalei”

La rândul său, prim-ministrul Ludovic Orban a transmis un mesaj ”foarte clar” de colaborare, dialog, parteneriat și de susținere a proiectelor importante pentru Ilfov.

Orban: ”În caz că nu știați, sunt ilfovean, cu buletin de Dobroești. Este extrem de greu de administrat Ilfovul. Este un județ aparte, este aproape de București, cu o problematică  extrem de complexă, cu așteptări ale oamenilor care sunt relativ diferite de la zonă la zonă. În continuarea parteneriatului dintre Guvern și Consiliul Județean Ilfov aș mai adăuga și Primăria Capitalei, Consiliul General, pentru că foarte multe din problemele Bucureștiului sunt problemele Ilfovului și foarte multe din problemele Ilfovului sunt problemele Bucureștiului. Multe dintre problemele Capitalei trebuie rezolvate cu Consiliul Județean sau cu primăriile din județul Ilfov. Îl felicit pe Hubert Thuma, îi doresc succes în acest mandat, cum vă doresc fiecăruia dintre Dvs. Aveți în spate încrederea locuitorilor județului și sunt convins că proiectele și programele pe care le-ați prezentat în campania electorală vor deveni realitate. În ceea ce mă privește pe mine, ca premier, pot să vă spun că o să privilegiez Ilfovul, că nu am ce face – ca locuitor al județului – și, de asemenea, oricând va fi necesar vom participa la proiecte, programe tripartite – județul Ilfov, municipiul București și Guvernul României. Succes în mandat!”

Atenție la incompatibiltăți!

Secretarul județului Ilfov, Monica Trandafir, a ținut să precizeze că fiecare consilier județean a primit în mapa de prezentare legile privind incompatibilitățile și Codul Administrativ, precum și formularele privind declarațiile de avere și declarațiile de interese pe care fiecare ales trebuie să le completeze și să le depună la Secretariatul Consiliului Județean în termen de 30 de zile de la intrarea în exercițiu, adică începând cu 25 octombrie 2020.

 

 

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here