Acasă Educatie MEN nu își asumă planurile-cadru prezentate ”pe surse”

MEN nu își asumă planurile-cadru prezentate ”pe surse”

DISTRIBUIȚI

Ministerul Educației nu își asumă varianta planurilor-cadru pentru învățământul liceal prezentate ”pe surse” în spațiul public și precizează că revizuirea acestor documente trebuie corelată cu prevederile proiectelor de legi ale educației, aflate, în prezent, în dezbatere parlamentară.

”Precizăm că au existat, la nivelul experților din Ministerul Educației, discuții privind demersurile anterioare de revizuire și observațiile primite până acum de Ministerul Educației, înaintea demarării etapelor procedurale de modificare a planurilor-cadru”, se arată într-un comunicat al MEN, cu mențiunea că în această perioadă, se fac demersuri ”pentru stabilirea unui calendar de desfășurare a activităților de modificare a planurilor-cadru pentru învățământul liceal și profesional”. Primul pas în acest sens este analizarea componenței grupurilor de lucru și eventuala actualizare a acestora.

Odată parcurse toate etapele impuse de prevederile metodologice în ceea ce privește revizuirea planurilor-cadru, proiectele vor fi lansate în dezbatere publică.

Modificarea planurilor-cadru are impact în asupra întregului sistem educațional. Vă asigurăm de respectarea tuturor etapelor metodologice pe care un astfel de demers le implică și că, pe măsură ce pașii procedurali vor fi parcurși, aceștia vor fi comunicați de Ministerul Educației, mai precizează instituția.

 

2 COMENTARII

  1. […] Ministerul Educației nu își asumă varianta planurilor-cadru pentru învățământul liceal prezentate ”pe surse” în spațiul public și precizează că revizuirea acestor documente trebuie corelată cu prevederile proiectelor de legi ale educației, aflate, în prezent, în dezbatere parlamentară. ”Precizăm că au existat, la nivelul experților din Ministerul Educației, discuții privind demersurile anterioare de revizuire și observațiile […] Citeste mai mult […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here