”Termenul de finalizare a programului de modernizare a infrastructurii rutiere si a aliniamentelor stradale va fi respectat”
Primarul orașului Pantelimon, Marian Ivan, aduce la cunoștința cetăneilor că termenul de finalizare a programului de modernizare a infrastructurii rutiere si a aliniamentelor stradale va fi respectat conform contractului încheiat în data de 12 ianuarie 2015.
Primarul Ivan precizează că termenul contractului este de 365 zile calendaristice de la data semnarii acestuia și că situațiile întâmpinate efectiv în teren, cât și condițiile meteo nefavorabile care nu implică situații de forță majoră nu constituie un impediment în respectarea termenului de execuție.
După cum se cunoaște, Primăria Pantelimon a încheiat un contract de lucrări pentru proiectul de modernizare a infrastructurii rutiere și a aliniamentelor stradale. Proiectul include 100 de străzi, iar durata contractului este de 12 luni. Lucrările au început în luna martie. Potrivit afirmațiilor primarului Marian Ivan, aproximativ 35 de kilometri de străzi vor fi reabilitate. ”De asemenea, vor fi executate lucrări de întreţinere pe străzile care au nevoie de reparaţii. Acelaşi lucru se va întâmpla şi cu străzile care au intrat, ulterior anului 2009, în patrimoniul public. Întreg proiectul este unul integrat, în sensul că se vor schimba bordurile vechi, asfaltul degradat va fi decopertat şi va fi turnat unul nou, vor fi montate indicatoare de circulaţie, vor fi trasate marcajele rutiere, se vor amenaja treceri de pietoni iluminate, se vor amenaja spaţii verzi etc. Nu turnăm numai asfalt, ci facem totul ca la carte. Adică, tot ce ţine de infrastructura rutieră, pe absolut toate străzile. Aceste lucrări vor schimba, fără îndoială, radical, aspectul oraşului Pantelimon. În ciuda celor sceptici, întreaga zonă centrală va fi reamenajată, din punct de vedere urbanistic, și tot aici vor fi construite o piaţă şi un centru comercial civilizat”, a declarat primarul Ivan pentru Viitorul Ilfovean. – CRISTINA ANGHELUȚĂ
În primul rând Oraşul Pantelimon ar TREBUI LEGAT de BUCUREŞTI (CORA PANTELIMON) cu o Linie de AUTOBUZE I.T.B. pentru eliminarea Transportului AUTO Privat care JECMĂNEŞTE Cetăţenii, fraudează prin faptul Că NU ELIBEREAZĂ BILETE DE CĂLĂTORIE lăsând la voia Şoferilor şi a Oamenilor Lor (Există şi aceşti interpuşi) care încasează fără a elibera bilete.
Banii negri si multi, incasati zilnic pe rutele ce leaga Bucurestiul de orasul rural Pantelimon, sunt atent contabilizati de dispeceri(?), care depasesc numarul soferilor si monitorizeaza atent participarea celor din urma la furt.
Sunt servicii la care locuitorii Pantelimonului sunt obligati sa apeleze.
Cata vreme autoutilitarele umane tip conserva, inscriptionate „Consiliul Local al Orasului Pantelimon”, trec zilnic pe sub fereastra de serviciu a edilului, ne e greu sa credem ca acesta e strain de una dintre nenumaratele activitatati ilicite cu greutate, derulate in LOCALITATEA NOASTRA.
sa vedeti aliniament pe str george calinescu…..oricum str tractorului nu tine nai mult de 2 luni….pacat de praful inghutit…
Da, este foarte adevarat, orasului Pantelimon îi trebuie o linie de autobuz care sa meargă cel puțin până la Cora.Nu microbuze le astea mizerabile care mori de cald în ele ca șoferii nu pornesc aerul condiționat ca le consuma motorină si merg precum melcul si la un preț foarte mare pentru condițiile care le ofera.Primarul trebuie sa ia atitudine în această privința si sa faca parcari în centru si sa nu mai puna comunitarii sa dea amenzi șoferilor care opresc sa cumpere cate ceva de la magazinele din centru.
Proiectul de aliniamente stradale? Voi nu vedeti cum unele case din Pantelimon si-au pus gardul cat mai in strada si masinile nu mai pot trece decat daca acorda prioritate ? Vai de proiectantii vostri si de cine a dat autorizatiile.
Proiectul asfaltarii e indraznet si nu credem ca se va incadra in nota deja obisnuita a promisiunilor facute de Marian Ivan. Exista totusi o problema. Mare. Latimea multor strazi, „calculata” minimal de proiectanti atunci cand nu visau la asfaltare, nu permite in prezent construirea trotuarelor pt circulatia pietonala. Se va ajunge la circulatie auto pe trotuar, cand prioritatea o impune, sau se va negocia cu proprietarii sa primeasca apa pluviala in curti?