Cele la 13 servicii online oferite de HUB-ul MAI (programare pentru eliberarea cărții electronice de identitate, verificarea stadiului emiterii permisului de conducere, verificarea stadiului emiterii certificatului de înmatriculare, eliberarea online a certificatului de cazier judiciar, programare pentru eliberarea pașaportului, istoricul sancțiunilor rutiere, avize pentru documentații de urbanism și de amenajare a teritoriului, obținerea autorizațiilor de construire/desființare, eliberarea apostilei pentru actele oficiale administrative, furnizarea informațiilor referitoare la accidentele de muncă suferite de personalul MAI, transmiterea online a răspunsului la scrisoarea de informare RO-CBE, serviciul pentru recrutare în vederea ocupării unor funcții vacante în MAI, înscrierea la admiterea la instituțiile de învățământ care formează personal pentru MAI, semnalarea comportamentului agresiv în trafic) au fost accesate de 22.704.000 de utilizatori, persoane care dețin un cont de utilizator și utilizatori neautentificați din România, SUA, Republica Moldova și Marea Britanie, informează MAI. Peste 75% dintre utilizatori au folosit un dispozitiv de tip smartphone.
Cel mai accesat serviciu public electronic a fost cel care oferă informații despre posturile scoase la concurs de structurile MAI, secțiunea „Carieră” fiind accesată de peste 20.000.000 de ori.
Din momentul operaționalizării, 1 februarie 2023, aproximativ 770.000 de cetățeni români au accesat serviciul de eliberare online a certificatului de cazier judiciar, care include opțiunea de transmitere prin email și integrare cu platforma SEAP/SICAP.
De asemenea, aproximativ 2 milioane de persoane s-au programat pentru obținerea pașaportului, iar aproape 60.000 au fost interesate de istoricul sancțiunilor rutiere.
Potrivit MAI, până în 2026 numărul serviciilor oferite online se va dubla, ajungând la cel puțin 25 de servicii publice.