Acasă Economie Se semnează, în sfârșit, contractul pentru pasajul de la Domnești

Se semnează, în sfârșit, contractul pentru pasajul de la Domnești

DISTRIBUIȚI

Compania de Drumuri semnează astăzi contractul pentru construirea pasajului de la Domnești, în cea mai aglomerată intersecție de pe centura Capitalei.

La doi ani de la lansarea licitației, după două serii de contestații la CNSC (Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor) respectiv CAB (Curtea de Apel București) o asociere în insolvență are 27 de luni pentru finalizarea pasajului care urmează să fie construit ca un sens giratoriu suspendat – ar deveni al doilea din România după cel de la Păulești – în nordul municipiului Ploiești.

După semnarea contractului de aproximativ 20 milioane de euro, urmează constituirea garanției de bună execuție, 3 luni proiectare și alte 24 de luni pentru un șantier sub trafic.

Nu în ultimul rând, în această vară, CFR Infrastructură vrea să reia circulația trenurilor de călători pe inelul feroviar între Gara de Nord și Gara Progresul cu haltă la Domnești, ceea ce înseamnă că bariera se va pune mult mai des.

Centura Capitalei are o lungime de 72 de km. din care 20 modernizați între Chitila și DN 2 Voluntari, alți 10 km. între A 1 și Chitila sunt aproape de finalizare, iar pentru tronsonul de sud se scoate la licitație sectorul de 11 km. între DN 2 și Autostrada Soarelui, cu pasajele de la Berceni și Popești-Leordeni.

Rămân însă ”neacoperite” secțiunile Domnești – Bragadiru -Berceni respectiv Popești Leordeni – A 2, după cum anunță Romania-actualitati.

 

4 COMENTARII

  1. Noi cetatenii nascuti-crescuti in zona centurii Domnesti si carora autoritatile statului ne-au eliberat autorizatii de constructie intre anii 2006-2009; desi aceleasi autoritati stiau de acest proiect megaloman de pasaj suspendat giratoriu peste centura Domnesti inca din anul 2006;cerem ca acest proiect megaloman de pasaj sa fie modificat cu un proiect mai simplu fara giratie care sa nu necesita atat de multe exproprieri (demolari) de case ;care ar fi mult mai eficient ptr. fluidizarea traficului in zona si s-ar realiza mult mai rapid cu costuri mult mai mici.Construirea acestui pasaj megaloman nu rezolva problema traficului pe prelungirea ghencea ptr.ca cele mai mari blocaje in trafic sunt la intersectiile cu cartirul latin ;valea oltului;brasov;acest pasasaj fara largirea prelungiri ghencea este zero barat.Oare chiar traim in tara lui Dorel unde autoritatile elibereaza autorizatii de condtructie si tot aceleasi autoritati vine si ne demoleaza casele construite cu acte in regula.

  2. Sa se construiasca un pasaj mai simplu;la cum se lucreaza in Romania acest pasa megaloman SF se va finaliza in 20-30 de ani;ex.metroul Drumul Taberei.

  3. Sa se construiasca un pasaj mai simplu;la cum se lucreaza in Romania acest pasa megaloman SF se va finaliza in 20-30 de ani;ex.metroul Drumul Taberei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here