ANUNŢ – ACHIZIŢIE
prin licitație publică a unui imobil situat în municipiul București cu destinația de sediu al Consiliului Județean Ilfov
În atenţia operatorilor economici interesaţi:
-
- Autoritatea contractantă: Consiliul Județean Ilfov, cu sediul în strada Gheorghe Manu nr. 18, sector 1, București, CP: 010446;
- Obiectivul: Achiziție prin licitație publică a unui imobil situat în municipiul București cu destinația de sediu al Consiliului Județean Ilfov;
- Fondurile necesare pentru:
- Achiziție prin licitație publică a unui imobil situat în municipiul București cu destinația de sediu al Consiliului Județean Ilfov, sunt cuprinse in Lista obiectivelor de investiții pe anul 2017, a Județului Ilfov – Consiliul Județean , Cap. 51.02.71 – AUTORITĂȚI EXECUTIVE, Cap. C – Achiziţii de bunuri şi alte cheltuieli de investiţii, poz. 24 – Achizitie clădire de birouri pentru sediul Consiliul Județean Ilfov
- Codul CPV: 70121200-7 Servicii de achiziţionare de imobile (rev. 2);
- Valoarea estimativă fără T.V.A.: 23.323.830,00 lei fără TVA;
- Mod de achiziție: Prin LICITAȚIE PUBLICĂ DESCHISĂ – Județul Ilfov – Consiliul Județean, în calitate de autoritate contractantă, achiziționează un imobil situat în municipiul București prin „Licitație publică deschisă” prin intermediul site-ului propriu.
- Documentație ataşată:– Caiet de Sarcini, Fișa de Date a Achiziției, Formulare și Proiectul de Contract.
- Documentaţia de achiziţie publică în format letric (Caiet de Sarcini, Fișa de Date a Achiziției, Formulare și Proiectul de Contract) se poate ridica de la sediul Consiliului Judeţean Ilfov – Direcţia Investiţii, Biroul de Achiziţii din strada Gh. Manu, nr 18, sector 1, până la data de 24.09.2017.
- Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut;
- Data și ora limită de depunere a ofertelor: 18.10.2017, ora: 12:00.
- Data limită pentru solicitări de clarificări este 13.10.2017. Solicitările se pot depune în oricare dintre formele: Fizic – la sediul Registraturii Generale a Județului Ilfov – Consiliul Județean din strada Gheorghe Manu nr. 18, sector 1, București, electronic – prin fax, la numerele: 021.212.56.99, 021.212.75.34, sau pe e-mail, la adresa: serv_investiții@cjilfov.ro. Solicitările de clarificări vor avea menționat obiectul achiziției: Achiziție prin licitație publică a unui imobil situat în municipiul București cu destinația de sediu al Consiliului Județean Ilfov.
- Garanția de participare la licitația publică deschisă este în valoare de 50.000,00 lei, se va constitui în conformitate cu prevederile Fișei de Date a Achiziției, Cap. III.1.1.a) Garantie de participare și se va prezenta în conformitate cu prevederile Fișei de Date a Achiziției, Cap. IV.4.3. Modul de prezentare a ofertei, al solicitărilor de clarificări, depunerea și deschiderea ofertelor, finalizare procedură – pct. 6. Modul de prezentare a ofertei (la depunere):
- Adresa la care se transmit ofertele:
- Ofertele se vor prezenta la Registratura Generală a Consiliului Județean Ilfov, strada Gheorghe Manu nr. 18, sector 1, București, CP: 010446 până la data și ora limită de depunere a ofertelor;
- Obiective pe care trebuie să le conţină oferta:
- Ofertele vor fi întocmite cu respectarea precizărilor din Fișa de Date a Achiziției și din Caietul de Sarcini anexate