Acasă Anunturi Cernica: Proiect pentru prevenirea abandonului școlar și reducerea părăsirii timpurii a școlii...

Cernica: Proiect pentru prevenirea abandonului școlar și reducerea părăsirii timpurii a școlii în Școala Gimnazială Nr.2 Tânganu

DISTRIBUIȚI

 

COMUNICAT DE PRESĂ

“PNRR-Fonduri pentru România modernă și reformată”

ANUNȚ LANSARE PROIECT: PNRAS-ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.2 TÂNGANU – CERNICA

TITLU PROIECT : ȘCOALA, ȘANSĂ ȘI SUCCES

Cod proiect: F-PNRAS-1-2022-0060

Școala gimnazială nr.2 Tânganu – Cernica, cu sediul în localitatea Tânganu, comuna Cernica, județul Ilfov, implementează începând cu data de 20.09.2022, Proiectul SG-PNRAS din cadrul Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar, finanțate prin Componenta C15- Educație a Planului Național de Redresare și Reziliență în România.

Proiectul este finanțat prin Inspectoratul Școlar Județean Ilfov de către Ministerul Educației, în calitate de coordonator de reforme și investiții, în cadrul Componentei 15- Educație a Planului Național de Redresare și Reziliență al României ( PNRR), R3. Reforma sistemului de învățământ obligatoriu pentru prevenirea și reducerea părăsirii timpurii a școlii- 14. Sprijinirea unităților de învățământ cu risc ridicat de abandon școlar.

Perioada de implementare a proiectului este de 36 de luni, care va include 3 ani școlari, respectiv 20.09.2022- 19.09.2025

Bugetul proiectului este de 553.000,00 lei

Proiectul are ca scop prevenirea abandonului școlar și reducerea părăsirii timpurii a școlii în Școala Gimnazială Nr.2 Tânganu – Cernica și, implicit, creșterea motivației pentru învățare și a ratei de tranziție de la învățământ secundar inferior- gimnazial la învățământ secundar superior- liceu sau învățământ profesional și tehnic.

Obiectivele proiectului sunt:

  1. Reducerea ratei abandonului școlar pană la 15% și creșterea ratei de participare la Evaluarea Națională cu 5% până în 2025.
  1. Prevenirea riscului de abandon școlar prin integrarea în activități favorabile învățării a elevilor din grupul țintă, prin participarea acestora până în anul 2025 la programe extrașcolare menite să le crească motivația pentru învățare.
  2. Creșterea procentului pană la 100% a  cadrelor didactice care  folosesc echipamente și software pentru predarea interactivă până în 2025.
  3. Îmbunătățirea situației la învățătură – (ponderea mediilor peste 6,5) și a  promovabilității (98%) până în 2025, prin digitalizarea conținutului didactic și a utilizării metodelor de predare interactivă de către 100% din cadrele didactice pentru toți elevii din grupul țintă.
  4. Dezvoltarea abilităților socio – emoționale prin intermediul activităților non-formale și a  orelor de consiliere pentru cel puțin 75% dintre copiii din grupul țintă până în 2025.
  1. Consolidarea relației școală – comunitate prin implicarea până în anul 2025 a cel puțin 30% dintre părinții din grupul-țintă în activități de consiliere, ateliere de lucru și evenimente.

Manager proiect

Muntean Melania

 Conținutul acestui material nu prezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

„PNRR. Finanțat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGenerațieUE”

https://mfe.gov.ro/pnrr/   https://www.facebook.com/PNRROficial

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here