Acasă Economie „Lasciati sorprendere dalla Romania!” – o nouă campanie outdoor de promovare a...

„Lasciati sorprendere dalla Romania!” – o nouă campanie outdoor de promovare a turismului în România

DISTRIBUIȚI

În perioada 26 martie – 24 aprilie, Ministerul Economiei lansează o nouă campanie de promovare outdoor a României în Italia (Roma și Milano) – „Lasciati sorprendere dalla Romania!”, prin care face invitația unei călătorii în România. O selecție de imagini spectaculoase vor fi afișate pe 2 tramvaie și 100 de panouri publicitare aflate în 67 de stații de metrou din Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din Roma.

Între 26 martie și 8 aprilie, cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de stații de metrou din Milano, vor afișa imagini cu Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan.

 Între 27 martie și 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu aceleași trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Roma.

Între 28 martie și 24 aprilie, imaginile vor fi afișate pe 2 tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi.

Castelul Peleș și Mănăstirea Sucevița, embleme ale turismului cultural, vor fi prezentate, astfel, alături de Transfăgărășan, ca o destinație atractivă pentru călătorii pasionați de natură și aventură. Fiecare imagine va fi însoțită de un cod QR care va oferi informații detaliate despre România. Aceleași imagini au fost folosite și în campaniile outdoor derulate de MEAT în cursul anului trecut, la Varșovia și Paris, repetarea elementelor cheie fiind importantă pentru construirea unei identități vizuale coerente și puternice pentru România, precum și pentru creșterea familiarității și recunoașterii brandului său turistic.

Roma și Milano sunt recunoscute drept centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România. Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră. Referitor la conectivitate, există numeroase zboruri directe ce leagă orașe importante din România de Milano (București, Cluj-Napoca, Iași, Bacău, Suceava, Timișoara și Craiova) și Roma (Craiova, Iași, Suceava, București, Cluj-Napoca, Bacău și Timișoara).

În cursul anului trecut, între 7 și 20 iunie, MEAT a organizat expoziția de fotografii „Esplora la Romania” pe una dintre cele mai vibrante străzi din Milano, respectiv Corso Giuseppe Garibaldi, în scopul promovării destinației. Expoziția a cuprins 8 panouri publicitare, cu un total de 16 imagini (8 față/8 verso), cu dimensiunea de 150 cm x 100 cm.

2 COMENTARII

  1. […] În perioada 26 martie – 24 aprilie, Ministerul Economiei lansează o nouă campanie de promovare outdoor a României în Italia (Roma și Milano) – „Lasciati sorprendere dalla Romania!”, prin care face invitația unei călătorii în România. O selecție de imagini spectaculoase vor fi afișate pe 2 tramvaie și 100 de panouri publicitare aflate în 67 […] Citeste mai mult […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here