Societatea de Transport Bucureşti (STB) are un nou director general, în persoana lui Mihai Petcu.
Pe lista de priorităţi a noului director general se află gestionarea situaţiei cu privire la prevenirea infectării cu virusul SARS-COV-2, respectiv emiterea unor decizii privind angajaţii STB SA (reglementarea muncii la domiciliu, organizarea timpului de lucru în două schimburi, continuarea testării angajaţilor aflaţi în contact direct cu publicul său a celor suspecţi etc.), şi protejarea publicului călător (dezinfectarea permanentă a vehiculelor; monitorizarea liniilor de transport pentru evitarea aglomeraţiei la orele de vârf etc.).
De asemenea, se va avea în vedere eficientizarea pregătirilor pentru iarnă (măsuri de asigurare a stocurilor şi utilajelor necesare pentru combaterea poleiului şi a zăpezii, piese de schimb, asigurarea personalului necesar pentru a face faţă oricărei situaţii generată de condiţiile meteo etc.), precum şi o transparenţă decizională în utilizarea banilor publici din bugetul STB.
Un alt obiectiv se referă la digitalizarea companiei cu scopul reducerii costurilor, dar şi a creşterii performanţei prin eficientizarea activităţii atât în plan intern, cât şi în relaţia cu cetăţenii, dar şi cu autorităţile şi cu partenerii contractuali, o comunicare eficientă pentru călători, înfiinţarea unui Departament care se va ocupa exclusiv de scrierea, depunerea şi implementarea proiectelor cu fonduri europene, investiţii pentru modernizarea parcului de vehicule existent, un dispecerat modern ce presupune monitorizare şi raportare în timp real, dar şi în infrastructura căilor de rulare pentru tramvaie, inclusiv pentru reamenajarea tuturor refugiilor de tramvai.
Conform Societăţii, vor fi modernizate 600 de vehicule din parcul circulant şi transformate în autobuze propulsate cu GNC, cu normă de poluare Euro 6. Prin acest proiect, vor fi reduse emisiile poluante, dar se va realiza şi înnoirea parcului de vehicule. Proiectul mai are în vedere transformarea a încă 150 de autobuze Mercedes vechi în troleibuze, precum şi extinderea reţelei de transport în zonele deficitare: Gara de Nord, Bd. Ion Ionescu – Siseşti, Berceni.