Acasă Social Noul ministru al Turismului, Radu Oprea, despre logo-ul României: Ce constatăm astăzi...

Noul ministru al Turismului, Radu Oprea, despre logo-ul României: Ce constatăm astăzi este că nu s-a transformat într-un brand de ţară

DISTRIBUIȚI

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Radu Oprea, a declarat marţi despre logo-ul României că acea frunză a fost plătită de statul român şi există o obligaţie de a o folosi pentru că Curtea de Conturi nu te iartă. El a menţionat că ceea ce constatăm astăzi este că nu s-a transformat într-un brand de ţară, cum şi-ar fi dorit.

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a afirmat că există un logo, acea frunză pe care statul român este obligat să o folosească.

”Am primit raport, a fost discutat, au fost studii de specialitate, acea frunză a fost plătită de statul român, există o obligaţie de a folosi acel logo pentru că Curtea de Conturi nu te iartă. Este o obligaţie. Este brandul de ţară. În acest moment din păcate au trecut ani şi nu a dat roade. Ştiţi bine discucţiile, ce constatăm astăzi este că nu s-a transformat într-un brand de ţară, cum ne-am fi dorit”, a arătat ministrul.

Radu Oprea a precizat că există un Consiliu format din specialişti, care funcţionează în minister, care se referă la brand şi ei trebuie să îşi spună cuvântul inclusiv pe noul logo propus de un jurnalist englez, dar a mărturisit că nu a avur reacţii bune de la colegii din minister.

Daniel Cadariu: Nu Elena Udrea a adoptat acest logo, ci operatorii din turism

La începutul anului 2023, și fostul ministru al turismului, Daniel Cadariu declara că aproape 12 ani logo-ul nu a fost folosit decât foarte rar, lucru pe care îl consideră „nedrept”, el amintind că nu Elena Udrea a adoptat acest logo, ci operatorii din turism.

„Am încercat să revigorăm brandul de ţară, brandul turistic, pentru că el era constituit de acum 10-12 ani, se cheltuiseră foarte mulţi bani – peste 30 de milioane de euro, bani europeni, e drept, dar peste 30 de milioane de euro – şi zăcea nefolosit. (…) În fond, e logo-ul doar, brandul presupune mult mai mult”, declara atunci Daniel Cadariu.

2 COMENTARII

  1. […] Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Radu Oprea, a declarat marţi despre logo-ul României că acea frunză a fost plătită de statul român şi există o obligaţie de a o folosi pentru că Curtea de Conturi nu te iartă. El a menţionat că ceea ce constatăm astăzi este că nu s-a transformat într-un brand de ţară, […] Citeste mai mult […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here