Acasă Social Sondaj de opinie INSCOP Research: Ce fac românii de 1 Mai ?

Sondaj de opinie INSCOP Research: Ce fac românii de 1 Mai ?

DISTRIBUIȚI

Conform sondajului de opinie realizat de INSCOP Research la comanda News.ro în aprilie 2024, aproximativ două dintre români obișnuiesc să petreacă acasă cu familia  de 1 Mai.

Datele au fost culese în perioada 12 – 20 aprilie 2024. Metoda de cercetare: interviu prin intermediul chestionarului. Datele au fost culese prin metoda CATI (interviuri telefonice), volumul eșantionului simplu, stratificat fiind de 1100 de persoane, reprezentativ pe categoriile socio-demografice semnificative (sex, vârstă, ocupație) pentru populația neinstituționalizată a României, cu vârsta de 18 ani și peste. Eroarea maximă admisă a datelor este de ± 2.95%, la un grad de încredere de 95%.

De 1 Mai, 65,6% dintre români obișnuiesc să petreacă acasă cu familia, 12,5% să facă excursii, iar 3,4% să meargă la mare. 4,3% spun că obișnuiesc să facă altceva, în timp ce 13,5% declară că nu sărbătoresc această zi. 0,8% dintre cei intervievați nu știu sau nu răspund.

Declară că obișnuiesc să petreacă 1 mai acasă cu familia mai ales persoanele peste 60 de ani, inactivii pasivi, locuitorii din regiunea Sud Muntenia, persoanele care au conturi pe Facebook și cele care au venituri mici.
Persoanele cu venituri foarte ridicate și locuitorii din regiunea Centru declară într-un procent semnificativ mai mare decât media că obișnuiesc să facă excursii de 1 mai.
Persoanele cu venituri ridicate și gulerele gri declară într-un procent semnificativ mai mare decât media că nu obișnuiesc să sărbătorească 1 mai.

https://www.inscop.ro/wp-content/uploads/2024/04/1.05.2024-Sondaj-Inscop-pentru-News.ro-Partea-a-VII-a-1-mai.pdf

1 COMENTARIU

  1. […] Conform sondajului de opinie realizat de INSCOP Research la comanda News.ro în aprilie 2024, aproximativ două dintre români obișnuiesc să petreacă acasă cu familia  de 1 Mai. Datele au fost culese în perioada 12 – 20 aprilie 2024. Metoda de cercetare: interviu prin intermediul chestionarului. Datele au fost culese prin metoda CATI (interviuri telefonice), volumul […] Citeste mai mult […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here