Acasă Economie Toată Centura Capitalei va avea patru benzi

Toată Centura Capitalei va avea patru benzi

DISTRIBUIȚI

Irinel Scrioșteanu, secretar de Stat în Ministerul Transporturilor, spune că nicio porțiune din Centura Bucureștiului nu va rămâne la câte o bandă pe sens.

A fost semnat contractul pe Lotul I, A1 – DN 5

CNAIR a semnat contractul cu Asocierea IBB-HIB Romania – IBB-HAUS-UND Industriebau GMBH -Autotehnorom – Ventor Grup Consulting pentru proiectarea și execuția proiectului „Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A1 (km 55+520) și DN 5 (km 40+000) – Lot I între A1 (km 55+520) și km 54+700, inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765”.  Valoarea contractului este de 28,4 milioane de lei, fără TVA.

Asociarea Grafic Tends – SVL PROEC a fost desemnată câștigătoare pentru elaborarea stidiilor de fezabilitate pentru ”Identificarea măsurilor de sporire a siguranței traficului pe Centura existent a Municipiului București, inclusive îmbunătățirea unor intersecții de pe DNCB”.

Sector II cuprins între A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520)

Sector I cuprins între A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600)

 Proiectarea modernizării Centurii de Sud a Capitalei, între A2 și A1

Proiectarea modernizării Centurii de Sud a Municipiului București, între A2 și A1 vizează lărgirea Centurii la patru benzi, realizarea de drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcări, stații autobuz, reamenajarea intersecțiilor cu drumurile clasificate în vederea creșterii capacității de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucureștiului, panouri fonoabsorbante și alte lucrări ce pot fi implementate în vederea creșterii siguranței auto și pietonale.

Vor fi pasaje denivelate la ieșirea din Popești-Leordeni (pe șoseaua Leordeni) la intersecția cu Centura Bucureștiului, între DJ 301 A (Glina) și Centura Bucureștiului și la intersecția dintre Splaiul Independenței și Centura Bucureștiului

Proiectarea modernizării Centurii de Nord a Capitalei între A1 – DN1 și A2

Proiectarea modernizării Centurii de Nord a Capitalei între A1 – DN1 și A2 vizează fluidizarea traficului pe Centura Bucureștiului, în perspectiva integrării viitoare a acesteia în structura bulevardelor Capitalei și în perspectiva interconectării acesteia cu A0, prin drumurile radiale, dar și facilitarea accesului în zona orbitală a Municipiului București.

Această nouă etapă de modernizare trebuie să țină cont și de dezvoltarea noilor sisteme de transport în comun, fie că e vorba despre tren metropolitan, tramvai sau trasee cu autobuzul. Se vor studia și propune soluții pentru intersecțiile Centurii de Nord a Capitalei cu drumurile județene în localitățile Chiajna, Dragomirești Vale, Tunari, Ștefănești și Moara Domnească – Găneasa, precum și cu drumurile naționale DN3, DN1 și DN7.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here