Nicio porțiune din Centura Bucureștiului nu va rămâne la câte o bandă pe sens. Se lucrează fragmentat, din cauză că este o șosea extrem de circulată, dar întreaga Centură a Bucureștiului va fi modernizată. Astăzi, CNAIR a lansat licitația pentru studiul de fezabilitate necesar lărgirii la patru benzi a tronsonului cuprins între DN 5 și A2, iar acesta va include și soluții pentru amenajarea a patru intersecții: Ștefănești, Tunari, Splaiul Unirii și DC13 (Strada Leordeni).
Vor fi pasaje denivelate la intersecțiile ieșirea din Popești Leordeni (pe șoseaua Leordeni) la intersecția cu Centura Bucureștiului, între DJ301 A (Glina) și Centura Bucureștiului și la intersecția dintre Splaiul Independenței și Centura Bucureștiului.
Ofertele sunt așteptate până la sfârșitul lunii următoare, anunță Irinel Scrioșteanu, secretar de Stat în cadrul Ministerului Tramnsporturilor.