Acasă Economie Topul celor mai căutate informații de business din România

Topul celor mai căutate informații de business din România

DISTRIBUIȚI

Doar 30% din antreprenorii locali apelează la soluții de tip business information, pentru a afla informații actualizate despre partenerii lor de afaceri, iar, dintre aceștia, cei mai mulți o fac pentru a accesa rapoartele de credit, incidentele de plată și înregistrările în Buletinul Procedurilor de Insolvență.

Astfel, potrivit unei analize KeysFin, topul celor mai căutate produse actualizate de business din România este condus de rapoartele de credit (care conțin atât date precum și interpretarea acestora), cu 45% din preferințele clienților serviciilor de business information, fiind urmat de incidentele de plată, cu 29% și  înregistrările în BPI, cu 17%.

Luând în considerare preferințele clienților, KeysFin a anunțat recent actualizarea aplicației proprii KeysFinder, prin intermediul căruia utilizatorii vor primi alerte în timp real pentru companiile selectate și vor avea la îndemână informații cheie despre incidentele de plată, datoriile către stat sau alte probleme financiare sau legale ale partenerilor lor de afaceri.

„Utilizatorii care apelează la soluții de business information primesc, pe mail, actualizări în timp real ale situației partenerilor de afaceri, însă, cu toate acestea, au nevoie și de libertatea oferită de o aplicație de mobile care să le permită să caute instant orice informații îșii doresc despre noi clienți sau furnizori. Așa s-a născut KeysFinder, acum un an, iar popularitatea acestei aplicații în rândul clienților noștri ne-a determinat să adăugăm funcționalități noi. Obiectivul nostru este să ajungem la cât mai mulți antreprenori sau angajați în poziții cheie și să le oferim ușurința în utilizare, la pachet cu siguranța că vor face alegeri informate pentru business-urile pe care le conduc”, a declarat Roxana Popescu, Managing Director al KeysFin, unul din cei mai importanți furnizori de soluții de business information din România.

Topul industriilor care apelează la soluții de business information

Topul industriilor care apelează la soluții de business information este condus, fără mari surprize, de domeniile banking și financiar, în general, două industrii cheie a căror activitate este condiționată de primirea unor informații corecte și actuale despre cei care contractează credite, polițe de asigurare sau diverse servicii si produse.

În mod surprinzător însă, topul este completat de Construcții, Agricultură, Comerț, Industria prelucrătoare și Transporturi si depozitare, legătura dintre acestea, fiind faptul că sunt unele din sectoarele economice cu cele mai mari termene de plată și au nevoie să se asigure că, în perioada anterioară încasării, premisele de la care au pornit în derularea unui contract comercial nu s-au schimbat.

La polul opus, domeniile care nu apelează în mod predilect la astfel de soluții sunt Cultura si divertismentul, Horeca, Sănătatea și asistența socială, precum și Învățământul, explicația specialiștilor KeysFin, având legătură cu termenele de plată scurte aplicate în mod tradițional în aceste sectoare.

Keysfinder, aplicația de business menită să faciliteze accesul antreprenorilor la informații cheie

Aplicația KeysFinder oferă accesul rapid la informații cheie precum o serie de indicatori de solvabilitate, lichiditate, profitabilitate sau detalii despre proceduri de insolvență și dosare în justiție, care vin în completarea datelor cu caracter general despre entitățile economice din România.

În plus, noua variantă a acesteia are un modul de monitorizare foarte prietenos, care oferă o experiență de utilizare intuitivă și fluidă. Utilizatorii pot seta alerte pentru a identifica dosarele și procedurile de insolvență în timp util, pentru a primi notificări referitoare la incidentele de plată, datoriile către ANAF sau modificările de status plătitor/ neplătitor TVA, TVA la încasare, precum și pentru a afla despre procesele comerciale ale partenerilor lor de business.

Aplicația poate fi descărcată pe dispozitivele mobile care rulează pe platformele IOS și Android și îi ajută pe antreprenorii și angajații din departamentele financiare și juridice să verifice în timp real clienții, furnizorii sau competitorii, identificând astfel din timp eventualele probleme, care pot apărea în derularea unui contract comercial.

KeysFinder pune la dispoziție informații din surse multiple, centralizând date despre companiile locale disponibile în sursele de date publice. Mai mult, datele centralizate sunt ușor de parcurs și asimilat, interpretarea acestora și modul de afișare fiind un rezultat al experienței vaste a echipei de analiști KeysFin, care a pregătit până acum mii de studii pentru companiile din România.

Cea mai mare parte a informațiilor oferite sunt gratuite pentru cei care își creează un cont în aplicație, iar informațiile complexe, furnizate contra cost sunt semnalizate prin butonul „Cumpără“, creditele necesare fiind precizate în dreptul butonului – între 1 și 50 de credite pentru fiecare acțiune contra cost.

Antreprenorii români, insuficient informați

România nu are avantajul de a fi o țară cu o cultură antreprenorială îndelungată, iar antreprenorii nu știu de cele mai multe ori unde să caute răspunsuri și analize sau statistici financiare pentru industria din care fac parte.

Potrivit analizei KeysFin, aceștia iau în considerare datele disponibile online, fără o analiză amănunțită, limitându-se de cele mai multe ori la o simplă căutare pe Google și la informații de bază, fără a cunoaște interpretarea lor.

Astfel, peste 70% din antreprenorii locali își verifică partenerii de business la 6 luni sau chiar mai rar de atât, iar, atunci când o fac, cei mai mulți nu cunosc care sunt informațiile cheie prin care pot identifica din timp potențialele probleme.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here