După şase luni de reparații capitale, Podul Grant a fost redeschis traficului pe ambele sensuri și a fost repus pe linie și tramvaiul 41. La urcarea pe pod viteza e limitată la 40 de km la oră.
Cu toate acestea, constructorul nu a finalizat 100% lucrarea, mai având de lucru la doi din cei 60 de stâlpi de rezistență ai podului. De asemenea, pe sensul Turda-Crângași, pe prima bandă, circulația va fi restricționată de luni până vineri, de la ora 10.00 la ora 15.00, pe porțiuni de maximum 100 de metri pentru înlocuirea parapetului de siguranță și pentru refacerea semnalizărilor.
Lucrările la Podul Grant costă 54 milioane lei, din care 13 au fost deja achitate și au termen de finalizare la vară, în august.
În cursul acestui an, alte trei pasaje și poduri din București – Lujerului, Obor și Podul Băneasa – situate în zone cheie, extrem de aglomerate, vor intra în reparații.
Potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei, reparația pasajelor Lujerului și Obor va costa 400 de milioane de lei, iar Podul Băneasa – 50 de milioane de lei. În toate cazurile lucrările vor începe.
Reparațiile la planșeul de deasupra Pasajului Unirii sunt programate să înceapă în 2025.
[…] După şase luni de reparații capitale, Podul Grant a fost redeschis traficului pe ambele sensuri și a fost repus pe linie și tramvaiul 41. La urcarea pe pod viteza e limitată la 40 de km la oră. Cu toate acestea, constructorul nu a finalizat 100% lucrarea, mai având de lucru la doi din cei 60 […] Citeste mai mult […]