Acasă Info Local RIZIA TUDORACHE, VICEPREȘEDINTE AL CJ ILFOV: ”CNADNR TRIMITE OAMENII LA MOARTE!”

RIZIA TUDORACHE, VICEPREȘEDINTE AL CJ ILFOV: ”CNADNR TRIMITE OAMENII LA MOARTE!”

DISTRIBUIȚI

rizia-tudorache”Pentru mine sunt criminali”, a declarat vicepreședintele Consiliului Județean Ilfov, Rizia Tudorache, referindu-se la modul în care unii reprezentanți ai CNADNR avizează accesul și ieșirea de pe Centura Capitalei.

Prezent la ședința de lucru din 26 octombrie, în care au fost prezenți mai mulți reprezentanți ai instituțiilor implicați în realizarea conexiunii între Aeroportul ”Henri Coandă” și Autostrada 3 (reprezentații Aeroportului Internațional ”Henri Coandă” (AIHC), Ministerului Transporturilor, CNADNR, Institutul de Proiectări Transporturi Auto, Navale şi Aeriene – IPTANA, Universitatea de Arhitectură și Urbanism ”Ion Mincu”. METROREX, CFR, Primăriei Otopeni, Primăriei Dascălu, Primăriei Tunari și Consiliului Județean Ilfov), Rizia Tudorache a spus: ”Sunt aici câteva instituții cărora vreau să le atrag atenția în mod serios și responsabil pentru că, din punctul meu de vedere, prin modul în care CNADNR dă avizele pentru ieșirea și intrarea din și în Centura Bucureștiului, pentru mine sunt criminali. Și o spun cu toată responsabilitatea. Nu se poate să arunci niște plastice în mijlocul acestei Centuri, la ieșirea și la intrarea în Tunari. Nu se poate să faci nenorocirile și deviațiile din această centură cu patru benzi, nepresemnalizate și să dai aprobări. Nu se poate ca toată Centura Bucureștiului, despre care se spune că este modernizată, să fie o capcană a morții. Dai avize fără benzi de accelerare și deccelerare, se intră direct în patru benzi. Nu se poate așa ceva. Orice om fără experiență își dă seama că sunt niște avize date cu picioarele, de niște oameni iresponsabili, de niște oameni criminali!”.

Tudorache, a mai atras atenția că proiectul de modernizare initial include extinderea și lărgirea, cu pasaje și tot ce presupuneau acestea, însă ceea ce s-a realizat nu sunt altceva decât ”niște plastice puse pe undeva”, în condițiile în care banii au fost alocați și pentru unele investiții bugetul a crescut.

El a propus șefilor din CNADNR ”care dau cu pixul pe acolo și care sunt din ce în ce mai puțin specialiști” să facă împreună verificări în teren. Tudorache a atacat CNADNR, referindu-se ca la o instituție ”de cumetrie, cu salarii exponențiale”, care ”trimite oamenii la moarte”. ”Dacă întrebăm câți specialiști are CNADNR, s-ar putea să intrăm sub masă. Nu-i treaba noastră, dar e treaba noastră că murim pe străzi. Poate își fac odată curățenie, pentru că avem în învățământ instituții care pregătesc specialiști de marcă. Nu știu cum nu au loc acolo”, a mai spus, revoltat Tudorache.

La ședința care a avut loc la CJ Ilfov, s-a discutat despre legarea Aeroportului cu Autostrada A3, realizarea nodului intermodal de transport de la Moara Vlăsiei, situația lărgirii Centurii București și Inelul 2 de Centură București (A0), Inelul de Centură CFR a Bucureștiului și legarea Aeroportului Otopeni cu Magistrala 6 Metrou (1 mai – AIHC). Principala problemă ridicată a fost prevederea Masterplan-ului de transport a conexiunii A3-AIHC (9 km). – VLAD CRISTEA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 × 3 =